4D© Branding & meer
Branding: een middel om producten, diensten of organisaties van elkaar te onderscheiden op een unieke en consistente wijze.
Onze 4D© Serious Games zijn al onderscheidend genoeg.
Naast de standaard branding-mogelijkheden - die wij uiteraard inzetten - hebben wij vele unieke online- en offline-branding-producten ontwikkeld.
Uiteraard verzinnen wij - door onze speelse manier - steeds weer nieuwe branding-producten.
Onze aanpak doen wij via het onderstaande Branding-Proces:
Plan:
- intake bij klant: huidig-IST / wensen-SOLL
- resultaat: Plan van Aanpak
Do:
- vragen: wat is de essentie van je merk? dit betekent weten waar het voor staat, hoe het eruit ziet en hoe het spreekt en met mensen omgaat
- resultaat: Branding Book (merk- en/of klant-richtlijnen)
Check (voortdurend proces):
- Brand Audit: check dat alles wat je momenteel doet, met name klantgerichte dingen, in lijn is met je merkrichtlijnen
- resultaat: lijst met afwijkingen/acties
Act:
- ‘‘Brand Gatekeeper” is gepositioneerd tussen je klanten en je medewerkers
- acties oppakken om te zorgen dat alle klantcontacten, content, producten, designs en marketingmateriaal continue voldoen aan je merk- en klant-richtlijnen
- resultaat: consistent sterk en uniek merk met een toegevoegde waarde voor de klant
Opmerkingen:
- focus is altijd de klant
- rode draad: communiceer en werk samen
- Train-The-Trainer constructie