4D© Branding & meer

Branding: een middel om producten, diensten of organisaties van elkaar te onderscheiden op een unieke en constistente wijze.

Onze 4D Serious Games© zijn al onderscheidend genoeg.

Naast de standaard branding-mogelijkheden - die wij uiteraard inzetten - hebben wij vele unieke online- en offline-branding-producten ontwikkeld.

Daarnaast verzinnen wij - door onze speelse manier - steeds weer nieuwe branding-producten.

Onze aanpak doen wij via het onderstaande Branding-Proces:

Plan:

  • intake bij klant: huidig-IST / wensen-SOLL
  • resultaat: Plan van Aanpak

Do:

  • vragen: wat is de essentie van je merk? dit betekent weten waar het voor staat, hoe het eruit ziet en hoe het spreekt en met mensen omgaat
  • resultaat: Branding Book (merkrichtlijnen)

Check (voortdurend proces):

  • Brand Audit: check dat alles wat je momenteel doet, met name klantgerichte dingen, in lijn is met je merkrichtlijnen
  • resultaat: lijst met afwijkingen/acties

Act:

  • ‘‘Brand Gatekeeper” is gepositioneerd tussen je klanten en je medewerkers
  • acties oppakken om te zorgen dat alle content, producten, designs en marketingmateriaal continue voldoen aan je merkrichtlijnen
  • resultaat: consistent sterk en uniek merk

Opmerkingen:

  • focus is altijd de klant
  • rode draad: communiceer en werk samen
  • Train-The-Trainer constructie

4D Branding Poly©

Graag ontwikkelen we voor jullie de juiste Branding-Strategie.

Hiervoor hebben wij 4D Branding Poly© ontwikkeld gebaseerd op het Branding Proces. Uiteindelijk resulteert dit - na het volledig spelen - in jullie eigen Branding Book en Branding Proces (PDCA).


Interesse? Vraag om een voorbeeld.